SV Portal Forums banner
41 - 60 of 84 Posts
Can you remeber anyone matching it yet?, I can't remember any doing so yet.
Nee, maar ik heb mijn achterveer zo geschilderd dat hij overeenkomt... Het komt in de buurt, maar niet helemaal...:)

Weet iemand of de kleuren overeenkomen met andere fabrikanten? Is het blauw bijvoorbeeld hetzelfde als het blauw dat door Ford of BMW wordt gebruikt? Ik denk dat koper hetzelfde is als roodoxide primer...

Verlaagt

Nee, maar als het een verlaagde is, heb je de Trevs nodig, maat Dave heeft er net een paar gekocht voor trackdays (van mij.....) misschien is er wel een deal?
Net een paar venom uitlaten geruild voor je oude verlagers Tim, nu alleen nog wat candy blue verf nodig.

Hoorde ik mijn naam noemen......:whistle:

De blauwe verf is gedeeltelijk gebruikt..........Het gaat zo........Brian haalt verf van Tim............Schilder negeert spuitbussen..........Brian haalt verf van Kenbarcon...........Schilder zegt dat er niet genoeg (Fucking hell!!) is om binnen en buiten te doen........Brian zegt gebruik de spuitbussen voor binnen. De schilder doet het.............maar.............de buitenkleur (van Ken) is te donker (vraag niet waarom).............Jezus christus........volledig opnieuw schilderen staat nu op de kaarten.

Hoorde ik mijn naam noemen......:whistle:

De blauwe verf is gedeeltelijk gebruikt..........Het gaat zo........Brian haalt verf van Tim............Schilder weigert spuitbussen..........Brian haalt verf van Kenbarcon...........Schilder zegt dat er niet genoeg is (Fucking hell!!) om binnen en buiten te doen........Brian zegt gebruik de spuitbussen voor binnen. De schilder doet het.............maar.............de buitenkleur (van Ken) is te donker (vraag niet waarom).............Jezus christus........volledig opnieuw schilderen staat nu op de kaarten.

Klinkt als een hoop lol voor mij...:crazy:

Ik hoop dat mijn kleine herschilderbeurt op de VMAX beter gaat dan die van jou:crazy:

Klinkt me als een hoop plezier...:crazy:

Ik hoop dat mijn kleine herschilderbeurt van de VMAX beter gaat dan die van jou:crazy:
Het is mijn schuld dat ik een gierige klootzak ben:devil2: ....... De twee forumleden zijn geweldig geweest in het geven van de verf, maar ik had ze in eerste instantie gewoon goed moeten laten doen.:crazy:

verfcode

Oké, staan de verfcodes ergens op de motor? Zo niet, waar kan ik dan verfcodes vinden en alle informatie die ik nodig heb om de kleur van mijn motorfiets te matchen, wat betreft basislak, blanke lak, metaalvlokken, dat soort dingen? Ik heb een zwarte SV1000S uit 2005 met blauwe flake, dus kan iemand helpen?

B-Bob,

Een online onderdelenlijst van een dealer zoals deze:http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm , zal een geschilderd onderdeel hebben zoals uw benzinetank. De laatste drie tekens in het onderdeelnummer zijn de kleurcode. In dit geval is uw zwart, YAY. Dan is er ook in de onderdelenlijst een pagina genaamd "kleurentabel" met alle Suzuki-codes en hun namen. YAY heet "Pearl Nebular Black".

Die info zorgt ervoor dat u de juiste kleur krijgt van een verfbron zoals:http://www.color-rite.com/ .

Colorrite kan u vertellen wat u moet kopen, misschien 2-3 verschillende verven, om de OEM Suzuki-verf te matchen.

Ik stel voor om de kleurcodes van Colorrite te controleren aan de hand van een echte Suzuki-onderdelenlijst, omdat ze mijn gele sv650 '05 verkeerd in hun database hadden vermeld. Als ik het niet had opgemerkt, had ik de verkeerde verf van hen gekregen. (Ze hebben hun verflijst voor mijn SV sindsdien gecorrigeerd).
dave

Ps: Hoe ver bent u van Cochranton? Ligt er al sneeuw?
(Ik ben in de buurt van Philly.)

Bijwerken!

HĂ©, ik probeerde de sticker van de bovenkant van mijn gastank te verwijderen en zoals je zou denken, heb ik een stuk van de blanke lak en/of verf verwijderd:doh:. Heeft iemand anders wat afgebrokkeld en zo ja, wat heb je gebruikt, alleen verf of alleen blanke lak of beide?!?!?!?!?:confused:

HULP AUB....Het is echt lelijk om naar te kijken.

Bedankt.

Info over speciale editie van de onderste kuip

Hoi SV-eigenaren, ik heb info nodig: Ik heb de complete onderste kuipen gekocht voor mijn sv 1000s 2003, ik ga ze ontvangen. Maar het lijkt in een andere kleur te zijn, de mijne is Yc2, en deze set is de speciale editie. Zou het in een andere kleur kunnen zijn, zoals diepblauw? Heeft iemand suggesties? Bedankt!

Hallo SV-bezitters, ik heb een info nodig: Ik heb de complete onderste kuipdelen gekocht voor mijn sv 1000s 2003, ik ga ze ontvangen. Maar het lijkt een andere kleur te hebben, de mijne is Yc2, en deze set is de speciale editie. Zou het een andere kleur kunnen hebben zoals het diepblauw? Heeft iemand suggesties? Bedankt!
Als het het speciale editie model is, dan zal het kleurenschema er zo uitzien....

Attachments

LOW FAIRING SPECIAL EDITION
Hoi, ik heb vandaag de low fairing lit special edition (de SZ...) ontvangen en daarin staan de volgende codes:
KBA 30537
Iemand deze kleurcode nog nooit gezien???
Bedankt toch!

Hallo, ik heb vandaag de low fairing lit special edition (de SZ...) ontvangen en daarin staan de volgende codes:
KBA 30537
Heeft iemand deze kleurcode nog nooit gezien???
Bedankt toch!
Dat komt omdat het meer dan één kleur/tint blauw is, zoals op de foto die ik eerder heb geplaatst.

41 - 60 of 84 Posts