Jestem pewien, że wygeneruję wiele negatywnych uczuć tym postem. Nie zrozumcie mnie źle, uwielbiam mój SV1000S i nie żałuję zakupu.
A oto historia....
Udało mi się osiągnąć 165 mil na godzinę na moim motocyklu w zeszły weekend. Miałem ze sobą GPS i zarejestrował 141 mil na godzinę. To najszybciej, jak jechałem moim motocyklem i był na pełnych obrotach. Myślę, że jedyną rzeczą, która mnie trochę powstrzymywała, był fakt, że nie mogłem się w pełni schować z powodu mojej torby na zbiornik. Nawet gdybym mógł, nie sądzę, żebym osiągnął więcej niż 145 mil na godzinę, prawdziwą prędkość.
Zanim przejdę dalej, muszę powiedzieć, że robię jazdy z maksymalną prędkością tylko raz na dwa miesiące. Robię to na odosobnionej drodze z dala od granic miasta i można zobaczyć na kilometry. Będę robił te przejazdy, gdy na drodze nie będzie samochodów, wczesnym niedzielnym rankiem. Zdaję sobie sprawę, że wiąże się z tym nieodłączne ryzyko, ale staram się być tak bezpieczny, jak to możliwe.
Zrobiłem wiele modyfikacji motocykla, a mój ostatni test na hamowni dał 117 KM i 73 momentu obrotowego. Przy takiej mocy spodziewałbym się wyższych prędkości maksymalnych. Ostatni test, który zrobiłem, odbył się 638 stóp nad poziomem morza w chłodny dzień. Ważę 235 funtów z wyposażeniem, jednak po modyfikacjach zrzuciłem około 20 funtów wagi motocykla. Właściwie czytałem artykuł w jednym z magazynów motocyklowych, który mówi, że więksi kierowcy mogą czasami osiągać wyższe prędkości niż lżejsi kierowcy, gdy się chowają, ponieważ pomaga to usunąć pustkę między kierowcą a szybą, mniej wiru wiatru.
Od ostatniego testu na hamowni wprowadziłem kilka innych modyfikacji motocykla. Obejmują one filtr BMC, podniesiony zbiornik i usunięty snorkel. Planuję ponownie go zmapować za kilka tygodni.
Patrzę na obecną produkcję 600-tek i są one w stanie osiągać wyższe prędkości niż mój motocykl, nie wspominając o motocyklach klasy 1000 cm3. Dlaczego więc moja prędkość maksymalna jest tak niska? Czy to brak indukcji powietrza RAM, a może nawet pełne owiewki? Mam 16T na przedniej zębatce i przy maksymalnej prędkości jestem około 1000 obr./min od odcięcia.
Wszelkie przemyślane odpowiedzi będą bardzo mile widziane.
Dzięki, Rocket 6R
A oto historia....
Udało mi się osiągnąć 165 mil na godzinę na moim motocyklu w zeszły weekend. Miałem ze sobą GPS i zarejestrował 141 mil na godzinę. To najszybciej, jak jechałem moim motocyklem i był na pełnych obrotach. Myślę, że jedyną rzeczą, która mnie trochę powstrzymywała, był fakt, że nie mogłem się w pełni schować z powodu mojej torby na zbiornik. Nawet gdybym mógł, nie sądzę, żebym osiągnął więcej niż 145 mil na godzinę, prawdziwą prędkość.
Zanim przejdę dalej, muszę powiedzieć, że robię jazdy z maksymalną prędkością tylko raz na dwa miesiące. Robię to na odosobnionej drodze z dala od granic miasta i można zobaczyć na kilometry. Będę robił te przejazdy, gdy na drodze nie będzie samochodów, wczesnym niedzielnym rankiem. Zdaję sobie sprawę, że wiąże się z tym nieodłączne ryzyko, ale staram się być tak bezpieczny, jak to możliwe.
Zrobiłem wiele modyfikacji motocykla, a mój ostatni test na hamowni dał 117 KM i 73 momentu obrotowego. Przy takiej mocy spodziewałbym się wyższych prędkości maksymalnych. Ostatni test, który zrobiłem, odbył się 638 stóp nad poziomem morza w chłodny dzień. Ważę 235 funtów z wyposażeniem, jednak po modyfikacjach zrzuciłem około 20 funtów wagi motocykla. Właściwie czytałem artykuł w jednym z magazynów motocyklowych, który mówi, że więksi kierowcy mogą czasami osiągać wyższe prędkości niż lżejsi kierowcy, gdy się chowają, ponieważ pomaga to usunąć pustkę między kierowcą a szybą, mniej wiru wiatru.
Od ostatniego testu na hamowni wprowadziłem kilka innych modyfikacji motocykla. Obejmują one filtr BMC, podniesiony zbiornik i usunięty snorkel. Planuję ponownie go zmapować za kilka tygodni.
Patrzę na obecną produkcję 600-tek i są one w stanie osiągać wyższe prędkości niż mój motocykl, nie wspominając o motocyklach klasy 1000 cm3. Dlaczego więc moja prędkość maksymalna jest tak niska? Czy to brak indukcji powietrza RAM, a może nawet pełne owiewki? Mam 16T na przedniej zębatce i przy maksymalnej prędkości jestem około 1000 obr./min od odcięcia.
Wszelkie przemyślane odpowiedzi będą bardzo mile widziane.
Dzięki, Rocket 6R