SV Portal Forums banner
21 - 40 of 105 Posts
Rozwiązanie problemu prędkości maksymalnej

Image

Choć bardzo BRZYDKIE rozwiązanie.
 
Discussion starter · #22 ·
Oto mój wykres z hamowni dla mojego motocykla. Bieg 19 jest nieco wyższy niż 18. Zmieniłem nieco mapowanie i motocykl wygenerował nieco więcej mocy. Możesz zobaczyć, gdzie bieg 18 kończy się na wykresie. W tym miejscu osiągnął ogranicznik obrotów. Motocykl osiągnął tylko około 10 100 obr./min przed osiągnięciem ogranicznika. Mam dla was wiadomość! Obrotomierz SV nie jest tak dokładny. To nic niezwykłego. Będąc w MMI, potwierdziliśmy to również na ich motocyklach. W każdym razie maksymalna moc to około 1000 przed ogranicznikiem. Teraz, gdy robię szybkie przejazdy, motocykl traci parę przy około 10 200 na obrotomierzu mojego motocykla, co wynosi około 9000 lub więcej na moim wykresie z hamowni. Wygląda więc na to, że moje przełożenie jest w porządku, jeśli nie bardzo blisko, aby jechać najszybciej jak potrafię z przełożeniem motocykla.
 

Attachments

Discussion starter · #25 ·
Wiem! Ten Kurt to prawdziwy psuj zabawy. Jednak każdy ma prawo do własnego zdania. Najwyraźniej chce zostać policjantem. Zrezygnowałem z tego pomysłu dawno temu. Myślę, że większość, ale nie wszyscy, ludzie chcą zostać policjantami dla poczucia władzy i kontroli. To po prostu nie w moim stylu.
 
oldbaldsob said:
Wow! That Kurt'sSV dude should quit being so sheepish with his comments. :lol: Sounds like something my dad would say. :killingme
Just another reason to hang out on the SV board:)

I don't even post on the Z1000 forum cause, well, it's kinda boring:pokey:
 
Teoretycznie seryjny SV1000S z 2003 roku powinien osiągać 267 km/h (~167 mph) przy 10000 obr./min na 6. biegu.

Jeśli zmienisz zębatkę na 16 zębów, Twój SV powinien osiągnąć 251 km/h (157 mph) przy 10000 obr./min na 6. biegu.

Mój SV jest jak dotąd seryjny i widziałem nieco ponad 250 km/h na moim prędkościomierzu. Myślę, że jest to około 8% optymistyczne (sprawdzę to z GPS wiosną przyszłego roku) - to znaczy, że rzeczywista prędkość wynosiła nieco ponad 230 km/h (~144 mph).

Ponieważ jestem dość duży, jestem z tego zadowolony.

D.

P.S.: Możesz użyć Geardata do diagramów przełożeń... Plik ZIP zawiera dane dla pliku 2003 SV1000S i można go zaimportować do Geardata.
 

Attachments

oldbaldsob said:
Wow! That Kurt'sSV dude should quit being so sheepish with his comments. :lol: Sounds like something my dad would say. :killingme
What a facking uss hole....

I would like to meet that prick and beat his ass...:angry2: Why people have to be mean is beyond me. I liked Dom's reasoning though.
 
2WIN said:
Co za pieprzony dupek....

Chciałbym spotkać tego drania i spuścić mu manto...:angry2: Dlaczego ludzie muszą być podli, to dla mnie zagadka. Podobało mi się jednak rozumowanie Doma.
Tak, a jego awatar jest przezabawny! :killingme
 

Attachments

Mam 16T na przedniej zębatce i przy maksymalnej prędkości brakuje mi około 1000 obr./min do czerwonej linii. Spróbuj założyć z powrotem standardową przednią zębatkę 17T. Powinno to wystarczyć na 155 mil na godzinę przy 9000 obr./min (około 10 000+ na tarczy).
 
Hej Taxman, czy ty mówisz, że obrotomierz jest zepsuty, kolego? Nigdy wcześniej o tym nie słyszałem. Słyszałem o niemożności nadążania na 1. biegu lub w podobny sposób, ale nigdy o tym, żeby był zepsuty. Czy to oznacza, że SV nie wkręca się na 11 tys.? Czy ktoś używał cyfrowego obrotomierza, aby to potwierdzić? Po prostu jestem ciekaw. JC
 
Rocket 6R said:
Patrzę na obecną produkcję 600-tek i są one w stanie osiągać większe prędkości niż mój motocykl, nie wspominając o motocyklach klasy 1000 cm3. Dlaczego więc moja prędkość maksymalna jest tak niska?
Chodzi o silniki I4, które osiągają maksymalną moc przy wyższych obrotach. Oto dobry artykuł, który powinien to wyjaśnić. http://www.vettenet.org/torquehp.html
 
Co powiedział Taxman

Sam to rozgryzłeś. Z zębatką 16t, przy maksymalnej mocy, twoje przełożenie zabierze cię tylko do 141. Krzywa momentu obrotowego spada tak szybko powyżej 9 tys. obr./min, że przy tej prędkości twój silnik po prostu nie może przekroczyć swojej maksymalnej mocy z całym oporem powietrza. Z zębatką 17t, zakładając, że nadal możesz osiągnąć maksymalną moc, prawdopodobnie stwierdzisz, że możesz zbliżyć się do 150, jeśli nie nieco szybciej.

To tylko fizyka i przełożenia.

Ponieważ nadal zmniejszasz przełożenie (zwiększając przód, zmniejszając tył), w końcu dojdziesz do punktu, w którym twój silnik nie będzie osiągał maksymalnej mocy na najwyższym biegu. Wróć do poprzedniego kroku, a to powinna być twoja maksymalna prędkość z mocą, jaką obecnie wytwarza twój motocykl.

A obecna generacja I4 600 generuje znacznie więcej mocy przy znacznie mniejszej wadze. Nowy STOCK YZF600 z odpowiednim kierowcą może wpaść w 9 sekund na ćwierć mili. Dużo szybciej i szybciej niż nasz motocykl.
 
Więc w jaki sposób ten wątek powoduje złą wolę??????????:) :)
 
Oto moje 2 centy.............. Spróbuj doładować szczeniaka!!!!:supsmiley
 
dougie111 said:
so exactly how does this thread cause ill-will??????????:) :)
Czytając niektóre z wymiocin, które wydobywają się z ust ludzi na innych forach, łatwo zrozumieć, dlaczego ktoś mógłby pomyśleć, że może to powodować złą wolę. Po prostu jesteśmy miłą grupą ludzi.:niceone:
 
CopperTop said:
Czytając niektóre z wymiocin, które wydobywają się z ust ludzi na innych forach, łatwo zrozumieć, dlaczego ktoś mógłby pomyśleć, że może to powodować złą wolę. Po prostu jesteśmy miłą grupą ludzi.:niceone:
to prawda...... mogę wytrzymać około 5 minut na forum cbr, zanim podniosę ręce i powiem: "co do cholery!!!!!"....te bzdury są zdumiewające
 
Discussion starter · #39 ·
dougie111 said:
so exactly how does this thread cause ill-will??????????:) :
Nie próbowałem okazać braku szacunku dla naszych motocykli, porównując je do I-4 i kwestii prędkości lub mocy.

Dzięki za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi. Kocham was! To najlepsze forum i nigdy go nie opuszczę.

Dzięki, Rocket 6R
 

Attachments

21 - 40 of 105 Posts